elektrocentrála třífázová HONDA ECT 7000G AVR

elektrocentrála třífázová HONDA ECT 7000G AVR
59 989 Kč 49 578 Kč bez DPH

Kvůli globálnímu nedostatku elektrocentrál, doporučujeme ještě před objednáním, dostupnost elektrocentrály ověřit.

Elektrocentrála ECT 7000G AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel nebo přístrojů s elektronikou a pod., se za roky prodeje stala  vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

FázeTřífázová
Frekvence [Hz]50 Hz
Garantovaná hladina [dB]97 dB
Hladina akustického tlaku [dB]86 dB
ChlazeníVzduchem
Jmenovitý proud [A]10,1 A (400 V~); 17,4 A (230 V~)
Jmenovitý výkon [kW]6,5 kW (400 V~); 4,0 kW (230 V~)
Kompresní poměr8,0:1
Maximální otáčky [ot./min]3000 ot./min
Maximální výkon [kW]7,0 kW (400 V~); 4,0 kW (230 V~)
Napětí [V]400 V~ / 230 V~
Objem nádrže [l]6,2 l
Objem oleje v motoru [l]1,1 l
Obsah [ccm]389 ccm
Rozměry VxŠxD [mm]540x550x800 mm
Suchá hmotnost [kg]79 kg
Typ motoruZážehový, čtyřtaktní jednoválec s OHV rozvodem
Vrtání x zdvih [mm]88x64 mm
ZapalováníDigitální CDI s proměnným předstihem